Här nedan hittar du en del ofta förekommande frågor. Hittar du inte svar på dina frågor här nedan är du alltid välkommen att kontakta oss.
Jag är ny kund, hur beställer jag varor på www.PureSolution.se ?
Du kan antingen beställa direkt på hemsidan genom att lägga önskade varor i inköpskorgen och därefter följa guiden om hur du blir upprättad som kund. Du är även ytterst välkommen att göra din beställning genom att ringa till oss eller skicka ett mail till oss på info@PureSolution.se.
Vi är en offentlig institution och vill beställa varor från er mot faktura. Går det att låta sig göras?
Det kan det! Vi tar dagligen emot beställningar mot faktura. Ange ert organisationsnummer och faktureringsadress vid beställningen eller fyll i det när Ni upprättar Er som kund.
Kan man besöka Er och se Era produkter hos Er?
Vi har inte ett deciderat showroom, men kan normalt besöka Er och ta med oss önskade produkter så att Ni kan titta på dem samt prova dem i Era egna miljöer. Om Ni inte vill ha besök från oss, kan vi ange en eller flera referenser i närheten av Er som har våra produkter monterade och som Ni eventuellt kan åka förbi och titta på.
Kan man få Era produkter på prov?
De kan man i de flesta fallen. Det beror dock lite på produkttypen, men vi är öppna för denna möjlighet. Kontakta oss om det finns intresse för detta.
Vi har tagit emot en vara men vi kan inte få den att fungera – Vad gör vi?
Det skall vi lösa åt Er snarast möjligt! Var vänlig och kontakta oss så att vi kan hjälpa Er.
Vi har beställt en vara men har ännu inte fått den.
Normalt kommer varan inom 2-3 dagar. Om det har gått längre tid än så, var vänlig och kontakta oss och vi kommer att göra allt för att omgående spåra försändelsen hos fraktleverantören.
Vi är intresserade av att sälja Era produkter – Kan vi hitta en lösning med hänsyn till detta ?
Ja, det kan vi nästan alltid. Var vänlig och kontakta oss och vi kan ta en diskussion om hur vi bäst möjligt kan hjälpa dig och ditt företag.